Cars Pictures - Cars Wallpapers - Cars Tuning - Modified Cars - Aston Martin - Audi - Austin - BMW - Bugatti - Cadillac - Chevrolet - Chrysler - Citroen - Corvette - Dodge - Ferrari - Ford - Honda - Hyundai - Infiniti - Jaguar - Jeep - KIA - Lamborghini - Land Rover - Lexus - Mazda - Mercedes - Benz - Mini - Mitsubishi - Nissan - Peugeot - Porsche - Proton - Seat - Shelby - Skoda - Subaru - Toyota - Volkswagen - Volvo

Modified RENM RMS Spyder Audi R8 V10 2011

Posted by HeLL Man | | Category: , |

RENM Audi R8 V10 RMS Spyder – the real thing.
 RENM performance have released their Audi R8 V10 RMS Spyder, a lighter, faster and exclusive version featuring carbon kevlar materials and revised aerodynamics. Designed as a road car with motorsport intentions, the RENM R8 RMS Spyder blends an aggressive appearance with race inspired technology.

 Power is raised to 600PS (441KW) 585NM with modifications that include an ECU recalibration, carbon fiber air intake, light-weight performance exhaust, race hydraulic height-adjustable suspension and modified ceramic brakes to accommodate the improved performance. An extensive range of aerodynamic changes were made to provide improved airflow, down force, handling dynamics, weight reduction and load distribution between the front and rear axles. 


 The front and rear sections of the aero kit are made from light-weight carbon kevlar composites, consisting of revised front grille, brake cooling chambers, front splitter, redesigned front and rear side grilles and rear diffuser. Incorporated within the diffuser is a remote valve operated stainless steel performance exhaust system with centrally positioned tailpipe. While the centrally configured arrangement is optional, it provides the greatest weight savings.

 Both the vehicle’s ride height and exhaust valve control system are controlled with the push of a button. RENM offers other exhaust arrangements with separate tailpipes that can be combined with matching carbon kevlar rear diffuser. The rear section of the vehicle also includes a seamlessly integrated rear wing to increase down force.

 The vehicle’s power is transferred to the road via Racelight 20 inch wheels with Sportcup tyres and Superlight 19 inch wheels with race specification tyres. The wheels were developed with technology partner ATS Leichtmetallrader. Both 19 and 20 inch wheels (x9 front , x11 rear) use a combination 245/30, 235/35 front and 305/25, 305/30 rear tyres to provide optimal performance for both street and race track use.

 RENM has transformed the Audi R8 Spyder’s interior with carbon fiber elements that include the steering wheel, complete center console, instrument gauge, shift gate, hand brake, arm rests and door trims. The standard seats were replaced with light-weight race seats upholstered in grey leather and red piping with R8 Spyder inscription.

 The improved power-to-weight ratio has resulted in better acceleration, handling and braking dynamics. The reduction of both rotating and unsprung masses, new hydraulic race suspension and high-grade performance components significantly improve driving dynamics which is best appreciated on a race track. Many months of research and development has culminated into a truly special vehicle – the RENM Audi R8 RMS Spyder.
 For more information on the RENM Audi R8 V10 RMS Spyder, visit RENM performance at www.renm-performance.com

أودي R8 V10 RENM RMS سبايدر -- الشيء الحقيقي.
 وقد صدر RENM أدائها أودي R8 V10 RMS سبايدر ، نسخة أخف وأسرع والحصرية يضم مواد الكربون كيفلر والديناميكا الهوائية المعدلة. تمزج R8 سبايدر RENM RMS التي صممت لتكون سيارة الطريق مع نوايا رياضة السيارات ، وهو مظهر العدوانية سباق مع التكنولوجيا من وحي.

 يظهر القدرة على 600PS (441KW) 585NM مع التعديلات التي تشتمل على إعادة تقويم وحدة نقدية أوروبية ، تناول الألياف الكربونية الهواء ، وخفيفة الوزن العادم الأداء ، وسباق تعليق هيدروليكي قابل لضبط الارتفاع والمكابح المصنوعة من السيراميك تعديل لاستيعاب تحسين الأداء. وأدلى مجموعة واسعة من التغيرات الديناميكية الهوائية لتوفير تدفق الهواء المحسنة ، بانخفاض القوة ، ومعالجة الديناميات ، والوزن والحد من توزيع الحمل بين المحاور الأمامية والخلفية.

 تصنع الأبواب الأمامية والخلفية لعدة ايرو من الكربون خفيفة الوزن كيفلر المركبة ، التي تتألف من الشبكة الأمامية المنقحة ، والفرامل غرف التبريد ، والخائن الجبهة ، تصميم شبكات الجانب الأمامي والخلفي والناشر الخلفي. أدرجت ضمن الناشر يتم تشغيلها عن بعد صمام العادم المقاوم للصدأ والفولاذ ، وأداء نظام العادم وضع مركزيا. في حين أن تكوين ترتيب مركزيا اختيارية ، لأنها توفر وفورات أكبر في الوزن.

 يتم التحكم في ارتفاع كل من ركوب السيارة ونظام العادم سيطرة صمام مع بكبسة زر واحدة. RENM يقدم ترتيبات أخرى مع العادم تايلبيبيس المنفصلة التي يمكن دمجها مع مطابقة الكربون العمق الناشر كيفلر. في الجزء الخلفي من السيارة كما يتضمن الجناح الخلفي المتكامل بسلاسة لزيادة القوة إلى أسفل.

 نقل السلطة السيارة إلى الطريق عبر العجلات 20 بوصة مع إطارات Racelight Sportcup Superlight وعجلات 19 بوصة مع إطارات مواصفات السباق. وقد وضعت العجلات مع المنشطات التكنولوجيا Leichtmetallrader الشريكة. كلا 19 و 20 بوصة وعجلات (X9 الأمامي والخلفي X11) استخدام مزيج 245/30 ، 235/35 الأمامية والإطارات الخلفية 305/30 305/25 لتقديم الأداء الأمثل لكلا سباق الشوارع واستخدام المسار.

 حولت RENM الداخلية أودي R8 سبايدر مع عناصر من ألياف الكربون التي تتضمن عجلة القيادة ، والكونسول الوسطي الشامل ، وقياس الصك ، بوابة التحول ، فرامل اليد ، مساند الذراع والديكورات الباب. تم استبدال المقاعد القياسية مع مقاعد سباق خفيفة الوزن المنجد في الجلود الرمادية والحمراء مع الأنابيب R8 سبايدر النقش.

 وقد أدى تحسن القوة إلى الوزن في أفضل نسبة التسارع والكبح وديناميكية التعامل. الحد من كلا الدورية وغير قافز الجماهير ، تعليق جديد سباق الهيدروليكية ومكونات عالية الأداء تحسن بشكل كبير الصف القيادة الديناميكية التي هي محل تقدير أفضل على مسار السباق. وقد توج عدة أشهر من البحث والتطوير في سيارة خاصة حقا -- أودي R8 RENM RMS سبايدر.
 لمزيد من المعلومات حول أودي R8 سبايدر RENM RMS V10 ، في زيارة الأداء RENM www.renm - performance.com
Rate translation

Google Translate for my:Searches
Videos
Email
Phone
Chat
Business
About Google TranslateTurn off instant translationPrivacyHelp


Currently have 0 comments:


Leave a Reply